Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Hallo
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Cool cat  (gelezen 45 keer)
fairy
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: juli 18, 2010, 15:53:00 15:53 »

Ben ik vergeten te vertellen, maar we hebben toch zo enorm gelachen in Brouwershaven.
We liepen over het plein en zagen een kat zitten, daar waar we langs moesten. Een grote kater, flets rood met wit (voor zover ik me herinner)
Die zag ons aankomen met twee honden en blies een beetje. Maar toen kwamen we dichter en Cian deed een poging tot bij de kat te gaan. Die blies, maar op een hilarische manier en blééf zitten.
Hij had echt zoiets over hem van "IK ga voor niks of niemand opzij", de heerser van het plein.
Een half uur later waren we er nog steeds om aan het lachen.
Ik had toen mijn camera helaas niet bij.

Marleen
Home is where the cat is
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: juli 18, 2010, 17:05:05 17:05 »

Ik vind het ook altijd zo gezellig om katten tegen te komen op straat.
Soms zijn ze zo lief dat ze gelijk mee gaan lopen met je.
Heerlijk dat je zo genoten hebt van je korte vakantie.

Amor vincit Omnia
Sas
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: juli 18, 2010, 18:41:00 18:41 »

Vind het soms best wel eng als een kat blijft zitten en zich groot maakt.
Ik weet wat ze kunnen aanrichten en ze zijn 2x zo groot als Noa en Diego.  :hihihi:

Haba
Global Moderator
Hero Member

Dum vivimus , vivamus

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: juli 18, 2010, 18:48:07 18:48 »

Bij ons in de straat woonde Joepie, een rood katertje, dat er een sport van maakte om honden de schrik van hun leven te bezorgen. Hij hield vanaf een hoekje van hun oprit de straat in de gaten en als er dan iemand kwam met de hond aan de riem (binnen het dorp verplicht)  blies hij zich op en sprong tevoorschijn. Schuin hoppend met al zijn haar overeind en een dikke staart, zo sprong hij recht op de betreffende hond af. Die schrok zich meestal een ongeluk van dat blazende monster en sleepte zijn eigenaar naar de andere kant van de straat.
Ik heb het idee dat Joepie ze turfde en dan gierend van het lachen zijn tuin weer opzocht.
Jammer genoeg is Joep niet oud geworden, een paar jaar geleden hebben zijn eigenaren hem in moeten laten slapen omdat hij aan een dodelijke ziekte leed. Joepie is maar een jaar of zes geworden.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: